Reklamy Facebook Ads dla klienta z branży nieruchomosci

5/5 - (1 vote)
wyniki case study lokeo meta ads facebook ads

Efekty 30 dniowej kampanii Facebook Ads

Nowych kontaktów - leadów
+ 0
Koszt pozyskania leada
9

Uzyskany efekt

Nasz klient prowadzi Agencję Nieruchomości, jednak miał problem z pozyskiwaniem klientów. Zgłosił się do nas, byśmy pomogli mu pozyskiwać nowe kontakty (leady). Po analizie jego firmy, usługi, strony oraz analizie konkurencji przygotowaliśmy strategię lokalnych reklam na Facebooku.

Udało nam się nie tylko regularnie generować leady, ale także maksymalnie zmniejszyć koszt ich pozyskania. 

Tylko w 30 dni kampanii udało nam się wygenerować 298 nowych kontaktów przy średnim koszcie jego pozyskania 9 zł.

Po 30 dniach kampanii Facebook Ads

wyniki kampanii google ads lokalne lokeo 2

Podczas kampanii uruchomiliśmy dwie reklamy, które łącznie wygenerowały 298 kontaktów na Facebooku.

Podsumowanie

W bardzo krótkim czasie udało nam się uzyskać rewelacyjne dla nas i klienta efekty. Klient regularnie pozyskuje nowe kontakty z Facebooka, a my pracujemy nad optymalizacją kampanii i jeszcze większego obniżenia kosztu pozyskania kontaktu.

Scroll to Top