Bądź widoczny
w Google!
- Prowadzisz biznes lokalny i chcesz, by klienci widzieli Cię w Google?
- Zależy Ci na stałym pozyskiwaniu lokalnych klientów?
- Chcesz pokonać konkurencję?
Wybierz Lokeo SEO – usługę pozycjonowania lokalnego!
Daj się odnaleźć swoim klientom!
Czy Twoja firma działa na rynku lokalnym i chciałbyś przyciągnąć większą liczbę klientów w swojej okolicy?
Chciałbyś, by Twoja witryna była widoczna na wysokich pozycjach w wyszukiwarce Google?
Konkurencja wyświetla się na pierwszej stronie w Google i chcesz ją pokonać?
Pozycjonowanie lokalne może być kluczowym narzędziem, które pomoże Ci osiągnąć ten cel!
Czym jest pozycjonowanie lokalne?
Pozycjonowanie lokalne to proces optymalizacji strony internetowej, które ma na celu poprawić jej widoczność w wynikach wyszukiwania Google dla lokalnych fraz kluczowych (np. mechanik Opole, prawnik Skawina).
Głównym celem SEO lokalnego jest zdobycie wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania dla określonego regionu – miasta, miejscowości czy województwa.
Dzięki kampanii SEO lokalnego, gdy użytkownicy będą wpisywać frazy kluczowe związane z Twoją branżą i lokalizacją, Twoja firma będzie widoczna na samym szczycie wyników, a Ty zyskasz nowych klientów!
Jak wygląda kampania SEO?
Na początku rozmawiamy o Twojej firmie, jej historii, usługach i wartościach. Wspólnie dobieramy frazy kluczowe, dzięki którym potencjalni klienci będą mogli Cię znaleźć.Następnie przeprowadzamy szczegółowy audyt witryny, skupiając się na wszystkich elementach na stronie, które można ulepszyć i poprawić. Kolejnym krokiem jest stworzenie wartościowych treści, które sprawią, że użytkownicy będą chcieli skorzystać z Twoich usług.
W kolejnym kroku wprowadzamy na stronę niezbędne zmiany oraz zoptymalizowane treści. Regularnie zdobywamy wartościowe linki, które podniosą zaufanie Google do Twojej witryny.
To wszystko sprawi, że staniesz się widoczny na kluczowe dla Twojego biznesu frazy kluczowe!
Korzyści z pozycjonowania lokalnego:
- Zwiększona widoczność w Google na lokalne frazy kluczowe.
- Zwiększenie ruchu na stronie internetowej.
- Zwiększenie współczynnika konwersji.
- Stałe pozyskiwanie nowych klientów.
- Konkurencyjna przewaga nad innymi lokalnymi firmami.
- Budowanie zaufania i reputacji wśród lokalnej społeczności.
- Stworzenie wiarygodnej marki osobistej.