Zyskaj klientów
z wizytówki Google!
- Prowadzisz firmę lokalną?
- Wizytówka Google jest ważnym elementem Twojego biznesu?
- Chcesz, by była widoczna na wysokich pozycjach?
Wizytówka Google to podstawa biznesu lokalnego
Jeśli prowadzisz firmę lokalną (np. kwiaciarnię, SPA, hotel, restaurację, warsztat samochodowy, szkołę tańca, kancelarię prawną, sklep stacjonarny) lub budujesz lokalną markę osobistą (jesteś księgową, lekarzem, DJ-em, fotografem, coachem, osobistą stylistką) to wiesz, jak ważna jest wizytówka Google Moja Firma.
Google jest największą wyszukiwarką na świecie, co oznacza, że gromadzi miliony Twoich potencjalnych klientów, którzy każdego dnia wyszukują produktów i usług w określonych obszarach.
Dlaczego nie mają znaleźć właśnie Ciebie?
Korzyści z posiadania wizytówki Google:
- widoczność w Google Maps,
- widoczność w wyszukiwarce Google,
- zbieranie pozytywnych opinii od swoich klientów,
- budowanie wiarygodności,
- pokazania swojej firmy od środka,
- informowanie o promocjach, aktualnościach czy
- ważnych wydarzeniach,
- stały kontakt z klientami (chat),
- umożliwienie szybkiego kontaktu,
- pokazanie trasy do Twojej lokalizacji.
Nie trać szansy, na pozyskanie nowych klientów!
Jak wygląda pozycjonowanie wizytówki?
Jeśli jeszcze nie posiadasz wizytówki – nie martw się, zakładamy ją za Ciebie i dajemy Ci do niej pełny dostęp.
Następnie wybieramy słowa kluczowe, na które chcesz być widoczny (kiedy np. użytkownik wpisze: pizzeria Bydgoszcz czy księgowa Sopot Dolny).
Analizujemy Twoją konkurencję i sprawdzamy jej widoczność.
Później przechodzimy do optymalizacji wizytówki, skupiając się na tytule, kategorii, opiniach, zakresie usług, produktach, zdjęciach i wielu innych czynnikach.
Zoptymalizowana wizytówka to gwarancja widoczności
Zoptymalizowana wizytówka pozwoli Ci być widocznym na frazy kluczowe, które wpisują Twoi potencjalni klienci.
Pamiętaj, że użytkownicy przeglądają tylko kilka pierwszych wyników na mapach Google i w wyszukiwarce.
Dzięki pozycjonowaniu wizytówki i stałej pracy nad nią, będziesz widoczny na pierwszych pozycjach, a to da Ci przewagę nad konkurencją.
Gotowy na pozyskiwanie nowych klientów?
Szybkie efekty
Pierwsze znaczące efekty pozycjonowania, takie jak zwiększona liczba wyszukiwań profilu firmy na określone frazy kluczowe, zwykle pojawiają się po kilku tygodniach regularnych działań. To przekłada się na większy ruch na stronie, więcej zapytań lub kontaktów przez kanały online i ogólną poprawę rozpoznawalności marki w sieci.
Jakich wyników możesz się spodziewać?
Coraz więcej osób widzi Cię w lokalnych wynikach wyszukiwania i wchodzi w interakcje z Twoją wizytówką w Google. Potencjalni klienci sprawdzają opinie, częściej klikają w wskazówki dojazdu albo kontaktują się z Tobą bezpośrednio przez profil. Twoja firma staje się bardziej widoczna i łatwiej dostępna dla lokalnych klientów.
Nasi klienci często osiągają pozycje w TOP 3 na najważniejsze frazy kluczowe, co daje im ogromną przewagę w lokalnych wynikach wyszukiwania. Dzięki temu ich firmy są widoczne dokładnie tam, gdzie szukają ich potencjalni klienci – na pierwszym planie. Ale to jeszcze nie wszystko!
Skuteczne działania SEO sprawiają, że profile naszych klientów zaczynają wyświetlać się także na powiązane słowa kluczowe. To oznacza, że ich oferta trafia do szerszego grona odbiorców, którzy mogą nawet nie znać firmy, ale poszukują podobnych usług czy produktów.
Dzięki tej strategii, klienci nie tylko zwiększają widoczność swojej firmy, ale też budują swoją pozycję jako liderów w branży. Większa widoczność w wyszukiwarce to więcej kliknięć, więcej wejść na stronę i więcej zapytań – wszystko to przekłada się na realne korzyści biznesowe.
Przejrzysta współpraca
Każdego miesiąca otrzymujesz szczegółowy raport, który pozwala śledzić efekty działań i rozwój Twojej widoczności w sieci. W raporcie znajdziesz:
- Pozycje fraz kluczowych – sprawdzisz, jak wysoko plasujesz się w wynikach wyszukiwania na najważniejsze dla Ciebie słowa.
- Liczbę nowych opinii – zobaczysz, ile nowych recenzji pojawiło się na Twoim profilu i jak wpływają na Twój wizerunek.
- Wyświetlenia profilu – dowiesz się, ile osób odwiedzało Twój profil i jak często użytkownicy wchodzili w interakcje, np. klikali w wskazówki dojazdu czy przyciski kontaktowe.
Dzięki takim raportom masz pełną kontrolę nad swoimi postępami i pewność, że idziesz w dobrym kierunku.
Klienci o Lokeo
Blog. Dowiedz się więcej na temat marketingu lokalnego!
Skontaktuj się z nami!
Szybkie efekty
Pierwsze znaczące efekty pozycjonowania, takie jak zwiększona liczba wyszukiwań profilu firmy na określone frazy kluczowe, zwykle pojawiają się po kilku tygodniach regularnych działań. To przekłada się na większy ruch na stronie, więcej zapytań lub kontaktów przez kanały online i ogólną poprawę rozpoznawalności marki w sieci.