Kampania Google Ads dla szkoły tańca

5/5 - (1 vote)
wyniki kampanii lokeo google ads wyniki case study

Efekty 30 -dniowej kampanii Google Ads

Kontaktów
+ 0
Zasięgu
+ 9
CTR
17

Niniejsze studium przypadku prezentuje strategię i implementację kampanii Meta Ads, opracowanej dla nowopowstałej szkoły tańca zlokalizowanej na Śląsku. Ze względu na krótki okres funkcjonowania na rynku, placówka charakteryzowała się niską rozpoznawalnością marki. W odpowiedzi na to wyzwanie, zaprojektowaliśmy kompleksową strukturę lejka sprzedażowego. Nasze podejście miało dwutorowy cel: po pierwsze, maksymalizację zasięgu wśród potencjalnych klientów w najbliższej okolicy, a po drugie, intensywne pozyskiwanie leadów. Ta strategia umożliwiła nam efektywne wypełnianie kalendarza zajęć już od pierwszych dni kampanii.

Działania rozpoczęliśmy w połowie lipca. Mieliśmy mało czasu, ponieważ klientowi zależało na zapisaniu jak największej liczby osób na nowy sezon zajęć, który startuje we wrześniu. Od razu postawiliśmy na zupełnie nowe kreacje reklamowe — szkół tańca w okolicy jest bardzo dużo i bez mocnego wyróżnika kampania mogłaby nie odnieść sukcesu. Ustaliliśmy atrakcyjne lead magnety: 25% zniżki na karnet oraz pierwsze zajęcia za darmo. Pozwoliło to potencjalnym klientom bezpłatnie przetestować zajęcia — nasz klient miał bardzo dobrą ofertę, więc nie obawialiśmy się dużego współczynnika odrzuceń. Ponadto łatwiej jest przekonać kogoś do zakupu na żywo, wchodząc z nim w bezpośrednią relację, niż poprzez zimny kontakt.

Nasz grafik przygotował bardzo wyróżniające się kreacje reklamowe i dodał do nich informacje o zniżkach. Postanowiliśmy kierować reklamy na formularze błyskawiczne, ponieważ strona nie była jeszcze dopracowana, a w formularzu można było wstępnie zadać kilka pytań, aby zaproponować odbiorcy najlepsze zajęcia zgodnie z jego oczekiwaniami.

Kampania osiągnęła sukces już w pierwszych dniach. W ostatnich dniach lipca zbieraliśmy po 2-3 kontakty dziennie. W sierpniu udało nam się pozyskać aż 124 kontakty, z czego znaczna większość zapisała się na zajęcia.

Wyniki kampanii Google Ads - ostatnie 30 dni

wyniki kampanii dla szkoły tańca

Podsumowanie

Prezentowane studium przypadku stanowi wymowny przykład efektywności starannie zaplanowanej i skutecznie wdrożonej kampanii marketingowej w kontekście rozwoju lokalnego przedsiębiorstwa. Kluczowe czynniki sukcesu obejmowały nie tylko precyzyjne opracowanie strategii, ale również ścisłą współpracę i efektywną komunikację z klientem. Osiągnięte rezultaty dowodzą, że znaczący wzrost rozpoznawalności marki oraz bazy klientów jest możliwy nawet przy ograniczonych nakładach finansowych. Sukces kampanii podkreśla wagę strategicznego planowania, efektywnej alokacji zasobów, iteracyjnego podejścia do optymalizacji, synergicznej współpracy między agencją a klientem oraz innowacyjności w kreacji reklamowej.

Scroll to Top