Kampania dla firmy sprzedającej słodycze reklamowe z nadrukiem

5/5 - (1 vote)
wyniki kampanii lokeo google ads wyniki case study

Efekty kampanii Google Ads - ostatnie 30 dni

Kontaktów
+ 0
Wizyt w witrynie
+ 9
CTR
9 %

Uzyskany efekt

Przemyślana struktura konta reklamowego jest kluczowa, jeśli chcemy osiągnąć rezultaty kampanii. W poniższym studium przypadku pokazujemy pierwszy miesiąc współpracy z naszym klientem produkującym spersonalizowane słodycze reklamowe dla firm.

Jest to jeden z przykładów, w którym dobre wyniki można osiągnąć już w pierwszym miesiącu działań w Google Ads. Budżet 2 500 zł pozwolił nam na przeprowadzenie kampanii, która okazała się być bardzo efektywna i przyniosła znaczące rezultaty. Skoncentrowaliśmy się na kampanii w sieci wyszukiwania, żeby nie rozdrabniać budżetu na samym początku i zgromadzić dane, które posłużą nam do stworzenia kolejnych kampanii. Zależało nam, żeby w krótkim czasie maksymalnie wykorzystać możliwości dotarcia do klientów poszukujących spersonalizowanych słodyczy reklamowych.

Pierwszym krokiem było zrozumienie potrzeb klienta oraz specyfiki jego działalności. Dzięki temu mogliśmy precyzyjnie określić grupę docelową oraz słowa kluczowe, które były najbardziej trafne i potencjalnie konwertujące. Struktura kampanii została podzielona na kilka grup reklamowych, z których każda koncentrowała się na podobnych słowach kluczowych, żeby reklamy precyzyjnie odpowiadały na wyszukiwania użytkowników. Ze względu na działalność ogólnopolską, budżet reklamowy bardzo nas ograniczał, przez co skupiliśmy się wyłącznie na kilku słowach kluczowych, żeby maksymalnie zawęzić nasze działania.

Kampania w sieci wyszukiwania (Search) pozwoliła na precyzyjne docieranie do użytkowników, którzy aktywnie poszukiwali produktów oferowanych przez naszego klienta. Dzięki odpowiednio dobranym słowom kluczowym oraz atrakcyjnym tekstom reklamowym, udało nam się osiągnąć współczynnik klikalności (CTR) na poziomie 23,34%, co jest wynikiem znacznie powyżej średniej w branży. Wysoki CTR świadczy o skuteczności naszych reklam oraz o tym, że były one dobrze dopasowane do intencji użytkowników.

W ciągu pierwszego pełnego miesiąca kampanii udało nam się wygenerować 1 200 wizyt w witrynie klienta. Wzrost ruchu na stronie przyczynił się do zwiększenia świadomości marki oraz zainteresowania ofertą. Ważnym elementem sukcesu kampanii było również śledzenie konwersji, co pozwoliło nam na bieżąco monitorować efektywność działań i wprowadzać ewentualne optymalizacje.

Rezultatem kampanii było pozyskanie 42 nowych kontaktów biznesowych. Dla klienta produkującego spersonalizowane słodycze reklamowe, każdy kontakt oznaczał potencjalne zamówienie, które mogło przynieść znaczące przychody. Dzięki dobrze zaplanowanej kampanii, już w pierwszym miesiącu udało nam się nie tylko zwiększyć liczbę odwiedzin na stronie, ale również pozyskać realne leady, które mogą przekształcić się w długoterminowych klientów.

Jak tylko będziemy mieli więcej danych, będziemy zwiększać budżet reklamowy, aby móc sobie pozwolić na kampanię displayową oraz kampanię opartą o sztuczną inteligencję Google – Performance Max. Na chwilę obecną staramy się zachować spójną, zwięzłą strukturę konta reklamowego, stale je optymalizując. Zwiększenie budżetu otworzy przed nami nowe możliwości, pozwalając na dotarcie do jeszcze szerszej grupy potencjalnych klientów za pomocą bardziej zaawansowanych i zróżnicowanych strategii reklamowych. 

Wyniki kampanii Google Ads - ostatnie 30 dni

case study slodycze wyniki

Podsumowanie

Naszym celem jest ciągłe doskonalenie kampanii, aby zmaksymalizować zwrot z inwestycji i wspierać dalszy rozwój naszego klienta. Dzięki systematycznym analizom i optymalizacji, jesteśmy pewni, że kolejne miesiące przyniosą jeszcze lepsze wyniki i umocnią pozycję naszego klienta na rynku spersonalizowanych słodyczy reklamowych.

Scroll to Top