Kampania dla Studia Fotograficznego w Warszawie

5/5 - (1 vote)
wyniki kampanii lokeo google ads wyniki case study

Efekt 30 dniowej kampanii Meta Ads

Kontaktów
+ 0
Wizyt w witrynie
+ 50
Zasięgu
+ 0

Jest to jeden z wielu przykładów, które pokazują, że nawet niewielki budżet nie wyklucza z możliwości skutecznego reklamowania się na Facebooku i Instagramie. Poniżej przedstawiamy studium przypadku dla studia fotograficznego w Warszawie skupiającego się głównie na klientach biznesowych.

Z klientem współpracujemy od ponad 10 miesięcy. W tym czasie przeprowadziliśmy wiele kampanii docierających do klientów biznesowych. Mając do dyspozycji niewielki budżet, wynoszący zaledwie 750 zł postanowiliśmy możliwie uprościć lejek sprzedażowy i podzielić nasze działania na dwie kampanie.

Pierwsza kampania, kampania prospectingowa, miała na celu dotarcie do odpowiedniej grupy odbiorców: przedsiębiorców i pracowników na kierowniczym szczeblu, oraz wstępne zaprezentowanie im usługi. Kampania ta nie miała jeszcze na celu pozyskania klientów, lecz jedynie wstępne zainteresowanie usługą. Działania te pozwoliły na zbudowanie świadomości marki oraz zainteresowanie potencjalnych klientów usługami fotograficznymi oferowanymi przez naszego klienta.

Druga kampania, kampania remarketingowa, miała na celu dotarcie do osób z pierwszej grupy, które wyraźnie wskazały zainteresowanie usługą klienta. Celowaliśmy w osoby, które w ostatnim czasie odwiedziły witrynę internetową klienta oraz dołączyły do społeczności obserwujących na Facebooku lub Instagramie. Ponowny kontakt z marką znacząco zwiększał szansę na dokonanie konwersji, ponieważ osoby te miały już wcześniejszy kontakt z usługami fotograficznymi i były bardziej skłonne do podjęcia decyzji zakupowej.

Ponieważ klient dostarczał bardzo atrakcyjne zdjęcia, nasi graficy mieli dużo materiałów do stworzenia atrakcyjnych kreacji reklamowych. Postanowiliśmy przygotować reklamy w formie karuzeli – poziomo przesuwanych obrazów ze zdjęciami klienta, co pozwoliło przedstawić dotychczasowe prace w sposób wizualnie przyciągający uwagę. Dzięki temu potencjalni klienci mogli zobaczyć różnorodność i jakość usług fotograficznych, co dodatkowo zachęcało ich do skorzystania z oferty.

Standardowo, sama reklama w meta przynosiła klientowi około 10 konwersji miesięcznie. Przy usłudze wycenianej na 2 000 – 3 000 zł i tak niskim budżecie reklamowym, jest to naprawdę dobry wynik. Taki rezultat pokazuje, że nawet przy ograniczonych środkach finansowych można skutecznie prowadzić kampanie reklamowe, które przynoszą realne korzyści biznesowe. Kluczowe jest jednak odpowiednie targetowanie odbiorców oraz wykorzystanie wysokiej jakości materiałów wizualnych, które przyciągają uwagę i zachęcają do interakcji z marką.

 

Wyniki:

wyniki fotorat meta ads

Podsumowanie:

Powyższy przykład pokazuje, że skuteczne kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie nie muszą wiązać się z dużymi wydatkami. Ważne jest strategiczne podejście do planowania działań marketingowych, precyzyjne targetowanie oraz wykorzystanie atrakcyjnych kreacji reklamowych. Dzięki temu nawet niewielkie firmy mogą skutecznie dotrzeć do swoich potencjalnych klientów i osiągnąć zadowalające wyniki sprzedażowe.

Scroll to Top