Pozycjonowanie firm w Chorzowie.
Chorzów to miasto uważane za kolebkę turystyki w aglomeracji górnośląskiej. Jako jedna z najprężniej rozwijających się na Śląsku miejscowości obecnie stanowi znany w regionie ośrodek kulturalny i gospodarczy. Prawdziwym centrum turystycznym w Chorzowie stał się w Park Śląski, na którego terenie znajduje się między innymi Śląski Ogród Zoologiczny, Planetarium Śląskie czy znany na całą Polskę lunapark: Legendia.
Jeśli prowadzisz lokalny biznes w Chorzowie, sprawdź jak możesz dotrzeć do swoich klientów!
Z taką wycieczką zawsze wiąże się kilka innych niż zwiedzanie czynności: chętnie byśmy zjedli coś dobrego, napili się herbaty, a jak starczy czasu – zabrali nasze pociechy do kina. Jeśli jedziemy z zamiarem zostania na kolejny dzień, przydałby się także jakiś sprawdzony nocleg. Dlatego, w takich miejscowościach jak Chorzów, to lokalne firmy budują całe zaplecze pod rozwój turystyki.
Duża aglomeracja, jak się wybić?
Chorzów, podobnie jak kilka innych miast w regionie, należy do konurbacji śląskiej, pozostając w bliskim sąsiedztwie Katowic i Bytomia. Ze względu na bardzo niewielkie odległości między miastami aglomeracji lokalne firmy mogą mieć problem z tym, jak zatrzymać turystów akurat w Chorzowie. Jednak na taką wycieczkę, zwłaszcza całą rodziną, zazwyczaj nie jedzie się spontanicznie – zwykle potencjalni turyści przeprowadzają wcześniej internetowy research, by wybrać punkty konieczne do odwiedzenia.
Dlatego, aby Twoja firma wybiła się pośród przedsiębiorstw całej aglomeracji, potrzebna jest odpowiednia widoczność strony internetowej przedsiębiorstwa w wynikach wyszukiwania. W tym celu stosuje się pozycjonowanie lokalne.
O czym pamiętać, decydując się na pozycjonowania lokalne?
Przemyślany wybór precyzyjnych fraz kluczowych
Dogłębna analiza keywordsów pozwoli na użycie dokładnie tych fraz, których klienci używają w wyszukiwarce do znalezienia usług w Twoim regionie i mieście z Twojej branży.
Optymalizacja wizytówki Google
Wizytówka Google zbiera w jednym miejscu wszystkie niezbędne dla Klienta informacje o Twojej firmie: dane teleadresowe, zakres działalności firmy. Ważne, aby była na bieżąco aktualizowana i maksymalnie przejrzysta.
Aktualna wersja mobilna strony
Warto dopasować witrynę również do wymogów urządzeń mobilnych. Pozwoli to sprowadzić do Ciebie między innymi tych Klientów, którzy – odwiedzając Twoje miasto – na bieżąco szukają konkretnej usługi za pomocą telefonu czy tabletu.
Wypozycjonuj się lokalnie
Nasza firma specjalizuje się w pozycjonowaniu lokalnych firm. Przeprowadzimy dla Ciebie audyt SEO, zoptymalizujemy witrynę pod kątem występowania fraz kluczowych, zadbamy o efektywny link-building, a także zaktualizujemy Twoją wizytówkę Google.
Ponadto proponujemy skorzystanie z usług naszego działu copywritingu, który przygotuje atrakcyjną i jakościową treść na witrynę Twojej firmy.