Pozycjonowanie firm w Bielsku-Białej.
Bielsko – Biała jest miastem szybko rozwijającym się – według rankingu tygodnika ,,Polityka’’ z 2018 roku jest najlepszym miastem pod względem jakości życia w województwie śląskim. Obecność dużych koncernów, takich jak Fiat czy Polmos sprawia, że osiedla się w nim coraz więcej młodych ludzi. Powstają więc nowe kawiarnie, restauracje i inne firmy świadczące różnego rodzaju usługi.
Jeśli prowadzisz lokalny biznes w Bielsku-Białej, sprawdź jak możesz dotrzeć do swoich klientów!
![pozycjonowanie stron internetowych bielsko biała](https://lokeo.pl/wp-content/uploads/2023/03/pozycjonowanie-stron-bielsko-biala-1024x770.png)
![seo pozycjonowanie lokalne bielsko biała](https://lokeo.pl/wp-content/uploads/2023/03/pozycjonowanie-stron-w-bielsku-bialej-1024x818.png)
Coraz więcej firm decyduje się na wykupienie usług pozycjonowania. Pozycjonowanie jest szczególnie ważne w przypadku nowych firm, które nie mają jeszcze wyrobionej marki i nie są obecne w świadomości klientów. W przypadku działających lokalnie firm niezwykle ważne jest pozycjonowanie lokalne, które pozwala im zaistnieć w wynikach wyszukiwania dotyczących danego regionu.
Pozycjonowanie lokalne stron internetowych – jak wygląda?
Bogate doświadczenie w pozycjonowaniu lokalnych firm
W przypadku lokalnych firm idealnie sprawdzają się frazy zawierające nazwę miasta – a więc włoska restauracja Bielsko-Biała, adwokat Bielsko-Biała czy mechanik samochodowy Bielsko-Biała – takie pozycjonowanie pomaga dotrzeć do klientów z okolicy.
Jeśli dany produkt jest sprzedawany okresowo – na przykład firma oferuje choinki bożonarodzeniowe – można skorzystać z pozycjonowania sezonowego – na frazy tymczasowe.
W przypadku sklepów internetowych warto przeprowadzić pozycjonowanie na tak zwane frazy długiego ogona – czyli frazy rzadkie, ale bardzo szczegółowe. Tego typu frazy pozyskują mniej kliknięć, jednak przyciągają najbardziej pożądanych użytkowników – takich, którzy dokładnie wiedzą, czego poszukują i jest duża szansa, że skorzystają z oferowanych usług.
Jeśli nasz biznes dopiero powstał, warto zoptymalizować stronę pod wyszukiwarkę jeszcze przed udostępnieniem jej użytkownikom – zapewni to dobry start i wysoką widoczność w wyszukiwarce.
W przypadku każdego Klienta prowadzimy:
Szczegółowy audyt SEO
Strategię link-buildingową, która ma na celu zbudować wartościowy profil linków
Optymalizację wizytówki Google, niezbędną przy prowadzeniiu biznesu lokalnego
Wyłaniamy frazy kluczowe, na które będziemy pozycjonować stronę internetową
Pozycjonowanie lokalne - Bielsko Biała
Nowe biznesy, aby odnieść sukces, muszą zaistnieć na rynku – a w dzisiejszych czasach nie jest to możliwe bez Internetu. Dlatego lokalne działania SEO są tak ważne – pozwalają zaistnieć firmie w wyszukiwarce, a dzięki temu również w świadomości klientów. Należy pamiętać, że w dzisiejszych czasach użytkownicy, wybierając usługodawców, kierują się przede wszystkim opiniami w Internecie – dlatego warto posiadać wizytówkę firmy w Google Maps i zachęcać klientów do wystawiania opinii.
Równie ważny jest tak zwany content marketing – to, co znajduje się na stronie internetowej i mediach społecznościowych firmy. Nasi copywriterzy tworzą jakościowy kontent, który odpowiada na kluczowe pytania klientów i kieruje ruch na stronę.
Warto także zadbać o dobrą opinię o swojej firmie – oferujemy także kampanie marketingu szeptanego.
![bielsko biała pozycjonowanie stron](https://lokeo.pl/wp-content/uploads/2023/03/bielsko-biala-pozycjonowanie-stron-1024x717.png)
Wzrost widoczności i ruchu na stronie internetowej naszego klienta dzięki kampanii pozycjonowania:
![pozycjonowanie w bielsku białym](https://lokeo.pl/wp-content/uploads/2023/03/pozycjonowanie-w-bielsku-bialym-1024x447.jpg)
Przykładowa kampania pozycjonowania strony dla Klienta z Bielska-Białej.
![](https://lokeo.pl/wp-content/uploads/2023/03/pozycjonowanie-frazy-bielsko-biala-1.jpg)
Zadzwoń do nas!
![](https://lokeo.pl/wp-content/uploads/2023/03/marti.png)