Efekty 6 miesięcznej kampanii SEO
Uzyskany efekt
Klient z branży budowlanej, chciał zwiększyć swoją widoczność na rynku polskim korzystając z pozycjonowania. Po audycie strony przygotowaliśmy plan optymalizacji, który obejmował szereg zmian i poprawę błędów technicznych.
Stworzyliśmy nowe podstrony, poprawiliśmy opisy dostępnych domków skandynawskich, dokładniej opisaliśmy ich specyfikację, a także regularnie zbieraliśmy odnośniki do witryny.
Po 6 miesiącach kampanii
Podczas kampanii udało nam się uzyskać TOP 10 dla wszystkich pozycjonowanych fraz, co realnie zwiększyło konwersje u naszego klienta.
Porównanie 6 miesięcy trwania kampanii z tym samym okresem rok temu.
Podsumowanie
Dzięki naprawie wszystkich błędów technicznych, stworzeniu nowych podstron i treści, a także pozyskaniu wielu wartościowych odnośników, ruch na stronie klienta wzrósł, co przełożyło się na wzrost konwersji.