Pozycjonowanie firm w Gdyni.
Gdynia jest nadbałtycką miejscowością wchodzącą w skład Trójmiasta. Przyciąga nie tylko plażowiczów, ale i turystów doceniających unikatowe walory przyrodnicze miasta: parki krajobrazowe, rezerwaty przyrody, słynne Klify Orłowskie czy zespoły dworsko-parkowe.
Jeśli prowadzisz lokalny biznes w Gdyni, sprawdź jak możesz dotrzeć do swoich klientów!
Aktywnym turystom Gdynia oferuje liczne miejskie, leśne i rowerowe szlaki. Jest to jednak miasto atrakcyjne zarówno turystycznie, jak i gospodarczo. Mowa tu nie tylko o przeładunkowym porcie morskim, ale i zakładach przemysłowo-usługowych. Swoje siedziby ulokowały tu liczne firmy spożywcze, budowlane, bankowe i telekomunikacyjne, tak jak np. Dalmor, MTM, Nordea Bank, Prokom czy Vectra.
Firmy o innowacyjnych projektach znajdują tu wsparcie w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym. W Gdyni mieści się również największe centrum handlowe na Pomorzu – Centrum Handlowe „Riviera”. Gdynia znana jest również z Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych, którym co roku przyciąga do siebie rzesze kinomaniaków oraz znane osobistości polskiego filmu. To miasto, w którym każdy znajdzie coś dla siebie.
Gdynia turystyka, przemysł i lokalne biznesy
To wszystko sprawia, że Gdynia staje się ważną miejscowością nie tylko dla turystów, ale także dla dużych przemysłowych graczy, innowacyjnych firm i… lokalnych biznesów! Prowadzenie lokalnego biznesu w takim mieście jak Gdynia, które tętni życiem tak naprawdę przez cały rok, może być niezwykle dochodowe.
Jak sprawić, by tak się stało? Trzeba zadbać o skuteczny i świadomy marketing swojej firmy. Jednym z jego elementów niewątpliwie jest pozycjonowanie lokalne – usługa, na której wykupienie decyduje się coraz więcej lokalnych biznesów chcących zaistnieć w świadomości klientów.
Pozycjonowanie lokalne w Gdyni – co możemy Ci zaoferować?
Firma Lokeo oferuje profesjonalne usługi pozycjonowania lokalnego. Pomagamy zwiększyć widoczność stron klientów z całego kraju. Stawiamy na jak najbardziej skuteczne poprawienie widoczności witryny firmy w sieci tak, aby miało to swoje odzwierciedlenie w rzeczywistej liczbie jej klientów.
Przeprowadzamy szczegółowy audyt SEO. Następnie wybieramy te narzędzia do pozycjonowania lokalnego, które najlepiej sprawdzą się w przypadku Twojej firmy.
Wyłaniamy frazy kluczowe. Odpowiednio dobrane i umiejscowione na stronie słowa-klucze pozwalają trafić w potrzeby użytkowników szukających dokłładnie tych usług, które oferujesz.
Wdrażamy strategię link-buildingową. Tworzymy wartościowy profil linków, który zwiększy konwersję i ruch organiczny na stronie oraz pozytywnie wpłynie na zaufanie do strony.
Optymalizujemy wizytówki Google. Dbamy o jej przejrzystość, czytelność i funkcjonalność.