Pozycjonowanie firm w Tarnowskich Górach.

Tarnowskie Góry są miastem historycznie związanym z przemysłem dzięki bogatym złożom srebra, ołowiu i cynku. Na ich terenie działa wiele fabryk i zakładów, które zapewniają pracę tysiącom ludzi. Są również ważnym ośrodkiem turystycznym, odwiedzanym co roku przez licznych gości z Polski i zagranicy.   Największą atrakcją jest słynna Sztolnia Czarnego Pstrąga, którą można zwiedzać płynąc łódką i zabytkowa kopalnia srebra, wpisane na listę światowego Dziedzictwa Unesco.

Jeśli prowadzisz lokalny biznes w Tarnowskich Górach, sprawdź jak możesz dotrzeć do swoich klientów!

pozycjonowanie stron tarnowskie góry
pozycjonowanie stron w tarnowskich górach

 Z powodu dużej ilości turystów w Tarnowskich Górach rośnie zapotrzebowanie na różnego rodzaju usługi. Jednak aby biznes był dochodowy, warto zadbać o odpowiednią promocję – w dzisiejszych czasach najważniejsza jest ta prowadzona online. Aby jak najlepiej dotrzeć do potencjalnych klientów, warto zdecydować się na lokalne pozycjonowanie.

Co należy wziąć pod uwagę przy pozycjonowaniu lokalnym?

  1.  Najważniejszym czynnikiem jest lokalizacja – to ona determinuje sposób działania. Lokalne SEO skupia się na danym obszarze i ma na celu dotarcie do konkretnych użytkowników.
  2.  Dobór odpowiednich fraz kluczowych – frazy lokalne, zawierające nazwę miasta, to na przykład ,,pizzeria Tarnowskie Góry’’. Umożliwia to dotarcie do użytkowników, którzy faktycznie są zainteresowani daną usługą i są skłonni z niej skorzystać. Nawet, jeśli potencjalny klient wpisze frazę bez nazwy miasta, na podstawie geolokalizacji Google wyświetli mu wyniki z obszaru, na którym się znajduje.
  3.  Dodanie wizytówki w Google Maps – to na jej podstawie wyświetlane są lokalne wyniki. Wizytówka powinna być odpowiednio zoptymalizowana – zawierać szczegółowe dane kontaktowe i godziny pracy firmy, a także zdjęcia.
  4.  Lokalny link building – bardzo ważne jest regularne umieszczanie wartościowych odnośników na lokalnych forach, stronach internetowych, czy katalogach firm z danego miasta. Celem jest zwiększenie liczby linków przychodzących do strony klienta przeniesienie na stronę docelową mocy strony źródłowej. Duża ilość wartościowych linków prowadzących do naszej strony jest ważną informacją dla robotów Google i pozytywnie wpływa na pozycję strony w rankingach.
  5.  Optymalizacja strony internetowej ją pod kątem wyszukiwarek – dbamy o to, żeby witryna internetowa była jak najbardziej czytelna i przejrzysta dla użytkowników, ale także odpowiednia dla robotów Google. Stosujemy bezpieczne techniki pozycjonowania, które przynoszą wymierne efekty.
  6.  Badanie rynku i konkurencji – dzięki regularnej analizie konkurencji możemy obrać najlepszą, najskuteczniejszą strategię i wybrać najbardziej optymalne frazy kluczowe.

Zadzwoń do nas!

Scroll to Top