Pozycjonowanie firm we Wrocławiu.
Wrocław to miasto o niezwykle natężonym ruchu turystycznym. Przybywają do niego turyści nie tylko z Polski, ale również z całego świata. Jest znany z Targów Bożonarodzeniowych, przepięknej architektury i dobrej infrastruktury. Ze względu na obecność uczelni jest również tętniącym życiem miastem akademickim.
Jeśli prowadzisz lokalny biznes we Wrocławiu, sprawdź jak możesz dotrzeć do swoich klientów!
![pozycjonowanie stron wrocław](https://lokeo.pl/wp-content/uploads/2023/03/pozycjonowanie-wroclaw-768x553.png)
![wrocław pozycjonowanie stron internetowych](https://lokeo.pl/wp-content/uploads/2023/03/wroclaw-pozycjonowanie-768x557.png)
Wrocław Posiada bogate zaplecze gastronomiczne i noclegowe. Tysiące turystów codziennie w Internecie wyszukuje najlepszych, najbardziej polecanych miejsc noclegowych czy restauracji. Warto zatem zadbać o widoczność w wyszukiwarce, aby jak najwięcej osób mogło skorzystać z usług firmy.
Pozycjonowanie lokalne we Wrocławiu
Lokalny biznes może być niezwykle dochodowy
Jeśli zadbamy o jego odpowiednią promocję, zadowoleni klienci sami będą go polecać i zachęcać kolejne osoby do korzystania. Aby tak się stało trzeba jednak podjąć szereg działań promujących lokal i sprawiających, że staje się on obecny w świadomości klientów. Jednym z takich działań jest pozycjonowanie lokalne, które pozwala zwiększyć popularność firmy i przyciągnąć potencjalnych klientów.
O czym warto pamiętać przy lokalnym pozycjonowaniu?
Dobrze działającą, mobilna wersję strony
Wyszukiwania lokalne często wykonywane są na telefonie – użytkownicy szukają dobrej restauracji czy kawiarni w pobliżu. Powinniśmy również dodać wizytówkę swojej firmy w Google Moja Firma wraz z opisem firmy, godzinami otwarcia i danymi kontaktowymi. Zachęcajmy klientów do wystawiania ocen – ich duża ilość wpływa pozytywnie na pozycjonowanie wizytówki.
Zoptymalizowanie strony pod kątem miejsca, w którym działa firma
Chodzi o dodanie nazwy firmy w tytule strony, dodanie danych kontaktowych na stronie głównej oraz, jeśli firma działa w kilku lokalizacjach, dodanie osobnej strony dla każdej lokalizacji.
Analiza słów kluczowych
Dzięki dokładnej analizie fraz można zoptymalizować stronę pod konkretne keywordsy, które potencjalni klienci wpisują w Google, poszukując firm takich jak Twoja.
Warto zadbać o zastosowanie tzw. danych strukturalnych
Dane strukturalne, to znaczniki, które opisują rodzaje treści na stronie – najczęściej w formie kodu HTML. Mogą zawierać godziny otwarcia firmy, adres, numer telefonu, czy opis usług – na przykład menu w lokalu gastronomicznym – a więc istotne dla klienta informacje.
![kampanie seo lokalne wrocław](https://lokeo.pl/wp-content/uploads/2023/03/pozycjonowanie-firm-wroclaw-768x718.png)
Co oferuje nasza firma?
W Lokeo dbamy o to, aby biznesy naszych klientów były widoczne w sieci i staramy się jak największej liczby klientów.
Staramy się jak najlepiej poznać specyfikę biznesów naszych klientów, aby móc jak najskuteczniej promować ich działalność. Starannie dobieramy frazy z nazwą miasta i optymalizujemy pod ich kątem strony Internetowe klientów. Dbamy o odpowiedni wygląd wizytówek w Google i mediów społecznościowych klienta.
Tworzymy jakościowy content, zoptymalizowany pod frazy kluczowe, a jednocześnie przejrzysty i czytelny dla użytkowników.
Oprócz usługi pozycjonowania, oferujemy działania takie jak prowadzenie i optymalizacja wizytówki Google Moja Firma, dzięki któremu Twoi klienci odnajdą Cię w mapach!
Zadzwoń do nas!
![](https://lokeo.pl/wp-content/uploads/2023/03/marti.png)