5/5 - (1 vote)
Efekty 14 dniowej kampanii Facebook Ads
Przychodu z reklam
+
0
Zwrot z inwestycji
9
x
Uzyskany efekt
Nasz klient wcześniej przeprowadzał działania reklamowe, które nie przynosiły oczekiwanych rezultatów. Wspólnie ustaliliśmy strategię promowania voucherów do SPA jako głównego produktu.
Naszym celem było osiągnięcie zwrotu z inwestycji w reklamę na poziomie 2.
Dzięki efektywnej współpracy z klientem, oryginalnym grafikom oraz dobrze skonstruowanej strukturze kampanii, a także regularnej optymalizacji, udało się osiągnąć przychód w wysokości 2890 zł już w ciągu pierwszych dwóch tygodni kampanii, przy wydatkach na reklamę wynoszących zaledwie 485 zł.
Po 30 dniach kampanii Facebook Ads
Podsumowanie
To osiągnięcie pozwoliło nam zapewnić klientowi sześciokrotny zwrot z inwestycji.
W najbliższym czasie będziemy optymalizować kampanię, aby osiągnąć jeszcze lepsze rezultaty!