Efekty 12 miesięcznej kampanii Lokeo My Business
Uzyskany efekt
Dzięki naszym działaniom w ciągu 12 miesięcy klient zwiększył ilość połączeń wykonywanych z wizytówki o 236,4% oraz ilość wejść na jego stronę o 115,3%, dzięki czemu regularnie pozyskuje nowych klientów.
Wyniki w kwietniu 2022 i 2023 roku:
Przebieg kampanii
W kwietniu 2022 roku zgłosił się do nas klient, który prowadził szkołę walki. Kilka miesięcy wcześniej założył wizytówkę Google, jednak nie przynosiła mu ona żadnych korzyści i kontaktów od potencjalnych klientów.
Najpierw przystąpiliśmy do audytu i wybrania kilku fraz kluczowych, które najbardziej opisują biznes klienta. Następnie rozpoczęliśmy proces pozycjonowania wizytówki Google – zoptymalizowaliśmy tytuł, kategorie, opis, dodaliśmy oferty oraz usługi.
Ważnym elementem była implementacja czatu, by klienci mogli kontaktować się w czasie rzeczywistym. Regularnie dodawaliśmy zdjęcia z prowadzonych przez klienta zajęć w różnych grupach wiekowych.
Ostatnim elementem kampanii było regularne publikowanie aktualizacji na wizytówce – np. informacji o najnowszych promocjach w klubie, naborach do nowych grup, nowych usługach czy aktualizacjach na blogu.
Podsumowanie
Dzięki odpowiedniej optymalizacji wizytówki Google, regularnemu publikowaniu wpisów oraz zachęcaniu klientów do rezerwacji udało nam się zwiększyć widoczność wizytówki klienta, dzięki czemu dziś regularnie pozyskuje nowych klientów z samej wizytówki Google.