Efekty 30 dniowej kampanii Facebook Ads
Uzyskany efekt
Ten konkretny przykład doskonale ilustruje, że skuteczne kampanie można prowadzić nawet przy niskim budżecie. Nasz pierwotny budżet wynosił 1000 zł miesięcznie, jednak po dwóch tygodniach zdecydowaliśmy się na jego redukcję do 750 zł, ponieważ otrzymywaliśmy nadmiar leadów!
Nasza strategia reklamowa obejmowała kierowanie reklam zarówno do formularzy błyskawicznych na Facebooku, jak i na stronę internetową, gdzie potencjalni klienci mieli możliwość wypełnienia formularzy rekrutacyjnych.
Dodatkowo, umieściliśmy numer telefonu na reklamie, co pozwoliło nam pozyskać część kontaktów od osób, których konwersje nie zostały zarejestrowane.
Dzięki naszym działaniom, udało się nam uzyskać średnią cenę pozyskania kontaktu na Facebooku na poziomie 1,06 zł w pierwszym miesiącu.
Po 30 dniach kampanii Facebook Ads
Podsumowanie
Reklama cieszyła się ogromnym zainteresowaniem, osiągając 627 kontaktów w ciągu zaledwie 30 dni i przy tak niewielkim budżecie!