Reklamy Google Ads dla autolawety w dużym mieście

5/5 - (1 vote)
wyniki kampanii lokeo google ads wyniki case study

Efekty 30-dniowej kampanii Google Ads

konwersji
+ 0
kliknięć
+ 9
koszt konwersji
20

Uzyskany efekt

W branży usług autolawetowych kluczowe jest dotarcie do klienta w momencie, gdy potrzebuje pomocy „na już”. W związku z tym, efektywna kampania reklamowa musi zapewniać widoczność w wyszukiwarce w odpowiednim czasie i miejscu – najlepiej na najwyższej pozycji w sieci wyszukiwania. Poniżej przedstawiamy efekty 30-dniowej kampanii reklamowej Google Ads dla usługi autolawety w dużym mieście, której celem było szybkie i skuteczne dotarcie do klientów w potrzebie.

Naszym klientem była firma świadcząca usługi autolawety w dużym polskim mieście. Klienci najczęściej szukają takiej usługi w momencie nagłej potrzeby, dlatego kluczowe było uzyskanie jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Naszym celem było pojawienie się na samej górze w wyszukiwarce tak szybko, jak to możliwe, mimo ograniczonego budżetu reklamowego.

Rozpoczęliśmy współpracę z klientem od dokładnej analizy rynku i wyróżników usługi. Zrozumieliśmy, że większość potencjalnych klientów nie kontaktuje się z wieloma usługodawcami, a raczej wybiera jednego z pierwszych, których znajdzie w wynikach wyszukiwania. Aby osiągnąć ten cel, skoncentrowaliśmy się na dwóch istotnych czynnikach:

1. Praca wyłącznie z kilkoma najważniejszymi słowami kluczowymi

2. Zawężenie obszaru tak bardzo, żeby autolaweta mogła dojechać w przeciągu 15 minut do klienta –  gwarantując dojazd do klienta w 15 minut wyróżniliśmy ofertę na tle konkurencji. 

Dodatkowo zintegrowaliśmy wizytówkę Google z kontem Google Ads, aby zwiększyć widoczność i wiarygodność reklamy. Kampania wystartowała 30 kwietnia i była regularnie optymalizowana, aby uzyskać jak najlepsze wyniki.

Po dwóch tygodniach, zdecydowaliśmy się na ryzykowny, ale strategiczny krok – uruchomienie kampanii Performance Max opartej o sztuczną inteligencję Google. Ta zaawansowana kampania pozwalała na automatyzację i optymalizację reklam w różnych kanałach Google. Zazwyczaj z uruchomieniem tego rodzaju kampanii czekamy aż uzyskamy możliwie dużo danych, ale w tym przypadku widzieliśmy wyjątkowy potencjał.

Kampania Performance Max pozwoliła nam obniżyć koszt pozyskania klienta o 40%. W ciągu ostatniego miesiąca 19.05-19.06 uzyskaliśmy 90 konwersji przy średnim koszcie 16,48 zł oraz 468 kliknięć reklamy. 

Wyniki kampanii Google Ads - ostatnie 30 dni

autolaweta - wyniki google ads

Podsumowanie

Dzięki dobrze zaplanowanej i zoptymalizowanej kampanii Google Ads, udało nam się osiągnąć znacznie więcej niż zakładane cele. Kampania Performance Max oraz dobre zrozumienie potrzeb odbiorcy usługi okazały się kluczowym elementem strategii, umożliwiając znaczną redukcję kosztów przy jednoczesnym zwiększeniu liczby konwersji.

Scroll to Top