Efekty 30 dniowej kampanii Google Ads
Uzyskany efekt
Przedstawiamy przykład lokalnej kampanii reklamowej Google Ads dla firmy przeprowadzkowej z dużego polskiego miasta, który doskonale ilustruje znaczenie cierpliwości i codziennej optymalizacji podczas prowadzenia kampanii reklamowej.
W poprzednim studium przypadku dla tego samego klienta opisywaliśmy imponujący wzrost konwersji już w drugim miesiącu działania kampanii reklamowej. Prognozowaliśmy, że w trzecim miesiącu osiągniemy wzrost konwersji na poziomie 30-40%. Trzeci miesiąc okazał się wymagający, gdyż testowaliśmy nowe rozwiązania i wymieniliśmy kreacje reklamowe. Efektem było nie tylko osiągnięcie, ale wręcz przekroczenie oczekiwanego wzrostu konwersji nie o 30, a o ponad 300% przy zachowaniu tego samego budżetu.
W trzecim miesiącu kampania zanotowała aż 84 konwersje przy prawie 6000 kliknięciach, co jednoznacznie świadczy o jej wysokiej atrakcyjności i skuteczności. Dzięki tak imponującej ilości pozyskanych kontaktów nasz klient jest w stanie skutecznie konkurować z ugruntowanymi na rynku firmami, posiadającymi znacznie większy budżet reklamowy i długoletnie doświadczenie.
Po 30 dniach kampanii Google Ads
Podsumowanie
Ta kampania stanowi wyraźny dowód na to, że nawet nowe firmy, dzięki dobrze zaplanowanym i wykonanym kampaniom Google Ads, mogą szybko zaznaczyć swoją obecność na rynku i skutecznie przyciągać klientów.