Efekty 30 dniowej kampanii Meta Ads
Uzyskany efekt
Klientem był duży przedsiębiorca, który chciał pozyskać odpowiednią liczbę pracowników z niewielkiego obszaru oddalonego od największych polskich miast. Wsparciem dla tego procesu miała być kampania na Facebooku. Głównym źródłem ruchu miały być serwisy ogłoszeniowe, a całkowity budżet na nasze działania wynosił zaledwie 500 zł.
Celem kampanii było pozyskanie 10 kontaktów, z których co najmniej 2 osoby miały być zatrudnione. Jednak rezultaty okazały się tak imponujące, że po trzech tygodniach musieliśmy zakończyć kampanię, ponieważ wypełniliśmy wszystkie dostępne stanowiska.
Kiampania została skonfigurowana tak, aby kierować reklamy bezpośrednio na formularze kontaktowe, w których zadawaliśmy kilka istotnych pytań. Dzięki temu pracodawca mógł dokonać wstępnej selekcji bez konieczności kontaktowania się z każdym kandydatem bezpośrednio, co znacząco zaoszczędziło czas.
Ostatecznie udało nam się pozyskać 154 kontakty na Facebooku, przy zaskakująco niskim średnim koszcie wynoszącym 2,47 zł za kontakt. Klient poinformował nas, że wszystkie stanowiska zostały zapełnione, dlatego poprosił o wstrzymanie kampanii. Obecnie pracujemy nad przygotowaniem kolejnej kampanii, która ma promować usługi firmy.
Po 30 dniach kampanii Meta Ads
Podsumowanie
Te wyniki stanowią jasny dowód na skuteczność kampanii reklamowej na Facebooku nawet przy ograniczonym budżecie, a także na możliwość efektywnego wykorzystania formularzy kontaktowych do przyspieszenia procesu rekrutacji.